L’ assegurança de cancel.lació només es valida fins 10 dies abans del dia de la prova!!
L’ ultim dia per demanar canvi de nom o de distancia és el divendres abans de la prova!!
Pots comprar la Gorra Solidària AFANOC a l’hora de realitzar la inscripció (+8€)
Guia talles HOME (Disponibles de XS a XXL). Consulta el tallatge de la samarreta en aquest link abans de fer la teva inscripció al formulari.
Guia talles DONA (Disponibles de XS a XXL). Consulta el tallatge de la samarreta en aquest link abans de fer la teva inscripció al formulari.
INSCRIU-TE
TRAIL 18KM
⊗
SHORT 10KM

-
- La inscripció es tancarà el 31 d’octubre a les 17:00 hores o a la finalització dels dorsals.
- No es podran fer inscripcions el mateix dia de la curs
- RECOLLIDA DE DORSALS El dorsal i la bossa del corredor es poden recollir el dissabte dia 31 d’octubre de 17:00 a 20:00 o el mateix diumenge, dia 1 a partir de les 7:00 El Cassal de Sant Iscle de Vallalta
- No hi ha edat mínima de participació per la cursa de 10km.
- L’edat mínima de participació és de 16 anys per la cursa de 18km (caldrà autorització paterna/tutor el dia de la cursa).
- Està prohibit córrer amb qualsevol animal de companyia o acompanyat d’una persona no inscrita en la cursa.
- Per recollir el dorsal es obligatori presentar el DNI..















